Give me a smile

Denna dagen har rusat iväg, vilket jag är otroligt tacksam för!
Blev barnfri redan vid fem idag! SuperG är hos en kompis på sleepover och lilleman + värdpappa har åkt upp till stugan vid Clear Lake för att titta till båten och spela golf :) Så ikväll ska jag njuta i min säng med film och bara vara jag!

Har skypat med jossan idag, min allra bästa vän. Saknar dig bönjävel och kul att få höra allt du har och berätta för mig :)

Imorgon åker lafamilia till Boston och är borta i 10 dagar. Kommer sakna dom och känna mig super rastlös, vad sjutton ska jag göra i 10 dagar? Åh just det, njuta av solen,värmen och ledigheten! SOVA HUR LÄNGE JAG VILL :)

Puss på skinkan, för idag är jag glad!




Kommentarer
Postat av: emelie

hahah ja VAD SKA DU GÖRA I CALI ensam i 10 dagar? stackare ;) och i ett stort hus med pool och sol och allt... fy, lider med dig! särskilt som det ska regna typ 7 av 10 kommande dagar här!

2011-06-17 @ 13:22:04
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHA, ja det är så svårt att komma på något bra man kan göra ;)

2011-06-17 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback