Glad midsommar!

Vaknade upp idag med ångest, för att jag inte var 100% svensk och åt nypotatis och drack snaps och cider. Också för att jag inte är med mina fina vänner och firar med lekar och sång!

Har skypat med min syster Lisa, som befinner sig ute i Hjortsberga. Där fick man säga hej till erika, emelie lillebror och storebror. Känslorna börjar strömma.

Efter det fick jag tag på Jossan, som befinner sig i Moheda. Och där fick jag säga hej till alla!! Känslorna blev för mycket och självklart börjar jag stört lipa..

Idag vill jag vara med dom och bli midsommar full och göra roliga saker, som att bada i en fontän? Och när jag fick se Gustav, Simon, David, Sara, Lisa...ja alla (!) så liksom bara brast det.

Jag önskar er alla en underbar midsommar. Om 2 timmar beger jag mig mot Clear Lake och stannar över helgen. Äntligen är det dags för mig att också få festa loss! Även om jag faktiskt hellre hade varit i moheda..

Puss och kram, jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback