i love white wine

Godmorgon, höhö!

Hade en mycket trevlig kväll igår med Matilda och hennes granne Julian :) först gick vi ut och käkade middag på en puerto rico restaurant, härlig upplevelse! Avslutade kvällen med vin och "jag har aldrig" Sov över hos Matilda, som körde hem mig åtta idag på morgonen...och då somnade jag om till tio :D

Har skypat en snabbis med Jossan, som lyckligtvis har blvit blond igen! (Ultrablond!) Har också pluggat en massa och gjort om alla tester från DMV, så nu ska jag fixa mig och köra mot Novato!

I eftermiddag blir det nog häng vid poolen, sen födelsedags middag på cheescake för Matilda Svensson :) Måste börja planera midsommar med. Har några idéer vad vi kan hitta på!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback