Last school week

Sista veckan innan sommarlov. Som jag har längtat!
This is gonna be the best summer ever..

Idag är min älskade pojke sjuk :( han har fick typ maginfluensa igårkväll och har spytt hela natten. Hörde han skrika och gråta igår när jag skulle sova. Så idag är han hemma från skolan. Ligger just nu i soffan med sin mammas iPad 2 :)

Idag åker Emma hem till Sverige. Ska köra henne in till flygplatsen, vilket betyder att jag ska köra in till San Francisco för första gången! Spännande. I eftermiddag blir det bara jag och stora tjejen. Vi får se lite vad vi hittar på :)

Dags att sätta fart maybe. Puss!


Kommentarer
Postat av: emelie

låter som du verkligen kommit till rätta i familjen och det känns som om du passar in kanonbra i usa :) så glad för din skull! du är BÄST!

2011-06-06 @ 18:57:51
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Helene

Haha jävlar vad nöjd kille.. Inte så dumt att ha maginfluensa ändå ;)

2011-06-07 @ 01:13:49
Postat av: Johanna

haha ja du Helene, han har varit ganska nöjd idag. Stanna hemma från skolan och få spela hur mycket tv-spel han vill :P



Emelie: Ja allt är verkligen toppen! Längtar bara efter sommaren och 30+ grader, vilket borde komma snart. Det ända som saknad är er, mina bästaste vänner :')

2011-06-07 @ 05:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback