my awesome weekend

Hej mina käraste :)
Ursäkta för fet dålig uppdatering, har haft en awesome helg!

I fredags slutade jag tidigare och tog färjan över till SF med matilda. Vi hade fixat biljetter till Giants, alltså min första baseball match! FY FAN VAD JAG ÄLSKADE DET! Stämningen var ju underbar och amerikanare är ju så sjukt trevliga (läs flörtiga) Extra poäng med att Giants vann matchen och fansen sjöng för seger. Detta ska vi definitivt göra om ;)

Och idag åkte jag till Okland med mina två matildor (nu har jag två stycken haha) Fick smacka på lite svensk stämning idag. Vi åkte till Ikea :) och åt köttbullar till lunch!! Fick också med mig hem lite små saker.

Ikväll har vi tre gått på bio, bridesmaids. Så kul att vi grät av skratt. Nu ska jag slänga mig i sängen och sova ut, vilket jag inte gjort på ett tag. Känns dock som att förra helgen va här nyss. Tiden går så sjukt fort. Hemma snart?

Godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback