my chill day

Hey friends (:
Idag har jag jobbat riktigt konstiga tider. Har varit en riktig skööön dag!

Ungarna tillbaka till skolan. Lilleman hade en playdate och bruttan slutade skolan sent idag. Så jag plockade upp dom båda vid 15.30, så idag har jag varit ledig från 8.30 till 15.30! Skypade, tog en powernap, handlade mat och låg ute i solen :)

Min värdmamma har ju blivit den trejde i familjen att bli sjuk. Så jag har tagit hand om barnen hela kvällen. Min värdpappa är nämligen på en golfresa. Så istället för att sluta jobba 19, slutade jag vid 21. Jag och ungarna satt och lyssnade igenom en massa musik på min dator sen hoppade dom ner i sina sängar :)

Låg gämte lilleman när han skulle sova, han tycker om att gosa innan. Han babblade en massa om vad han ville göra imorgon eller vad han brukar göra på sina sommarlov. Fick en flashback på när jag brukar natta min älskade fisen Elsa. Men hon är mycket enklare. Det är bara att trycka in nappflaskan i munnen på henne (oftast) Sen somnar hon! Åh fisen, vad jag saknar dig. Idag när jag skypade med henne så räknade hon 1,2,3.....sen slängde hon sig ner i mammas knä :')

Har precis pluggat färdigt på mitt teori prov med som jag planerat att ta imorgon på DMW (samma sak som STR hemma). Ungefär samma regler och testet ska vara mycket enklare här säger dom, men vi får väl se. Är ni nyfikna så kan ni ju alltid gå in och testa era kunskaper på hemsidan (välj class C testen)

Nähe, nu måste jag försöka sova om det nu går. Kom precis på att jag ju faktiskt tagit två PWN idag höhö. Puss och godnatt käraste <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback