so not okey

Helt seriöst här nu
känslan jag känner just nu ikväll är orättvisa och saknad.

Idag hade Matilda (jossans lillasyster) lagt upp en sådan otroligt fin bild på sin facebook. Vid horisonten går solen ner och skiner över sjövattnet. David och Jimmy ligger och plaskar i vattnet och är super söta och världens finaste Josephine går ner för stegen mot vattenytan i sin superheta bikini..

Inte för att jag har någon hemlängtan. Men jag var helt seriöst 5 sekunder från att slå min näve rätt igenom datorskärmen!!!!!! Jag vill också känna sommar och vara med dom här personer som betyder så jävla mycket för mig.

Jag vet, jag är i USA ingen har det bättre än mig blablabla. Men det borde fan få vara okej att sakna sina vänner 24/7! Just nu gör jag det. Jag vill också ligga och plaska i sjöanäs eller vad tusan dom nu var.

Jag kan ju dock vända på det. När sommaren väl kommer hit med sina 40 grader så kan jag ju helt enkelt veta att det kommer vara fram till slutet av oktober (love cali) medans sommaren hemma slutar i augusti va? Så därför längtar jag tills matilda lägger upp en bild på facebook där dom är ute i tjocka kläder!!!!

Vad saknar jag? Mina vänner. Svenska sommaren. Värme och sol. Kärlek. Sommaren 2010? Jag lovar att det är en liten del av allt det här...

Hur tusan kan man sakna fucking moheda när man är i San Francisco, shame on me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstig vore du om du inte saknade dina vänner och Sverige, tycker jag! Sverige finns kvar o jag VET att det suger just nu. Det kommer dagar då du kommer vilja slå näven genom dataskärmen, men de dagar kommer också då du tycker livet är guld. Du är i freakin´ California baby! ;)



Stor kram från Stockholm!

2011-06-07 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback