staying in bed all day

Godeftermiddag (:

Har inte gjort många knop idag. Beslutade mig först igår kväll att stiga upp tidigt och gå en rask promenad, men somnade så sent som ett så stängde av alarmet och tog beslutet att sova ut!

Så sov så länge som till elva, riktigt gött! Behövdes med efter den tokiga helgen, och ikväll kommer ju barnen hem med så imorgon är det upp vid 7.30 igen.

Skulle egentligen träffat Katrin idag och ta en tur upp till Northgate, men vi både var för lata och kände för att stanna i sängen hela dagen. Vi ska träffas imorgon kväll istället och ha svensk-kväll!

Så det ända vettiga jag ska göra idag är att handla mat och plugga teori. Ska köra in till SF vid halv sju och hämta min kära familj, herre sjutton vad jag har saknat dom! :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback