still living in the rain

What up people!
Här regnar det, och så regnar det..och så regnar det lite till.
Men det sägs att cali vädret kommer imorgon igen, så vi får väl se!

Idag har jag haft fullt hus. Jag är ju ansvarig för 2 barn, men helt plötsligt så var jag ansvarig för 6 barn!! Det känndes som lite väl mycket, men det fixade vi stålande. Dom började med hide and seek, och då skypade jag med min elsafis. Sen avslutade dom i poolen, då läste jag en bok. Det är bra att vara au pair i sunny california (om man har en pool) ;)

Ligger och tittar på Buffy nu, vilket jag inte sett på ett tag. Ska plugga lite teori med sen sova tidigt. Har inte vant mig vid att gå upp tidigt igen. Längtar till helgen med, vilket kommer bli awesome! Och längtar till augusti med, vilket också kommer bli awesome. ROADTRIP BABY!! ;D



åh min fis, tänk att du fyller 2 år om en månad! Jag skanar dig som du förstår. Elsa lovade mig att vi skulle busa en massa nästa sommar och att hon skulle vara hemma hos farmor när jag kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback