Stinson beach

Hejsan hallå alla goda vänner :)

Sov ut denna söndagen, vilket egentligen inte behövdes men som var otroligt skönt! (har ställt klockan på åtta imorgon bara för att)

Matilda kom förbi och vi drog en runda till Stinson Beach. Mycket bättre väder idag än sist vi var där :P haha. Ingen dimma och inte så värst blåsigt. Super varmt, packat med folk och lite tråkigt. Så därför åkte vi hem efter 1,5 timma!

Har legat och degat i soffan och tittat på Madagaskar :) pluggade lite på teoriprovet som ska göras om denna veckan. Satte igång första Harry P filmen (och saknade jossan) Hann inte se klart den för Buffy började!! Vilket visas varje kväll varje dag hela sommaren. Snacka om att jag ska sitta bänkad 10pm!

Har laddat hem en gammal app till min mobil, shape up! Funkade riktigt bra för mig i höstas och jag gick ner runt 10 kilo. Denna sommaren ska jag fan bli fit och då kan man behöva lite hjälp på travet, min egna PT! Börjar redan imorgon ;)

Puss och godnatt, nu slog klockan precis midnatt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback