Sunday all over again

Har spenderat denna söndag förmiddag med att kolla på BB-finalen. Gött att min favorit tog hem segern, har hela tiden sagt att Simon, eller Martin, kommer ta hem det ;) Så jag är nöjd med årets BB-säsong!

Var duktig med att städa mitt rum (första gången sen jag kom hit) Så nu är det skinande rent, nästan iaf. Har skypat med Lisa också en stund, hon behövde prata av sig. Finns ju alltid här för henne :) världens bästa människa.

Fick också upp min tavla på väggen, så nu känns det mer som mitt!
Ska spendera kvällen med matilda, träning och middag hos henne. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: emelie

<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3

2011-06-06 @ 12:36:37
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Johanna

I miss u <3<3<3<3

2011-06-06 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback