super hot

Hej kära familj, vänner, okända :)

Idag har varit den varmaste dagen i cali sen jag flyttade hit. Tror vi låg max runt 32 grader!! Har gjort en hel del ärenden med barnen idag. Iförd shorts, linne och flippflopps svettades jag ihjäl! Vi var hemma vid fyra och slängde oss i poolen :) (som äntligen går att vistas i utan att man fryser till is)

Vi har ätit middag ute idag i solnedgången. Mexikansk mat med mexikansk musik i högtalarna över poolområdet. Riktigt mysigt. Avslutade kvällen med en baseball match. Värdpappa och lilleman mot supertjejen och deras awesome au pair ;) Matchen avslutades när mamma kom hem med cupcakes!

Nu ska jag krypa ner och kolla ett avsnitt av Greys Anatomy. Har bytt ut mitt täcke mot ett silkes tunt och lent lakan, vilket kommer behövas inatt för här svettas man floder.

Imorgon kommer Emma hit med sina två kiddos. Vi har bokat swedish camp hela dagen med barnen. Lära dom svenska, laga svensk mat och efterrätt. Kommer bli riktigt kul :)

Puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback