Update!

Har fått lite uppgifter att göra denna veckan, tänkte börja med dom imorgon. Därför har denna måndagen bara varit en "inte-göra-ett-skit-dag" :)

Har skypat hela dagen! En timma med Lisa, en timma med mamma och pappa och en timma med David :) Så riktigt ensam har jag ju faktiskt inte varit idag! Känner mig full av energi med efter morgon passet!

Ska strax köra till Bernie och hänga vid poolen med han och hans ungar :) Ska bara kolla klart på första Harry P filmen först! Ikväll blir det antagligen en till film, och självklart Buffy! ÅH, måste plugga med på teoriprovet som jag tänker göra imorgon eller på onsdag!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, älskar att du fortfarande kollar på Buffy!

Varje gång jag ser Buffy så tänker jag på dig och hur besatt du var av den serien när vi gick i sexan haha. Gotta love it!

/J

2011-06-21 @ 05:38:27
URL: http://www.JennieBystedt.devote.se
Postat av: Johanna

haha Jennie, fy fan vad söt du är :*

2011-06-21 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback