Super tan

Hej där hemma :)
Hela helgen har egentligen bara bestått av sol och bad!

Igår åkte jag och tilda till northgate och köpte lite nya bikinis sen raka vägen hem till min pool! Där låg vi en stund och njöt, blev lite brunare än vad jag var innan. Slängde mig i duschen och skulle börja fixa mig. Men jossan ringde på skype och vi pratade i en timma! Fick se några andra kända ansikten också, vilket gjorde mig glad :)

Blev lite försenad med att fixa mig såklart. Vi tog bilen ut till Stinson beach och spenderade natten där i ett beach house. Massa skitsnack och några glas vin, härlig lördag! Här där vi bor är det solsken och 25+, ute vid stinson är det dimmigt och 15 grader, helt stört!

Vi åkte hem tidigt idag och har BARA legat och solat. Emma kom förbi med. Hennes småttingar och mina har haft en dubbel playdate med sleepover igår, så vi har busat hela dagen och badat en massa! Nu är det äntligen varmt i poolen, eller svalkande iaf. Så jag har idag gjort mitt premiär dopp där! Bränt mig har jag också gjort. Så om jag var brun igår så är jag neger idag, klagar inte!! Och jag läste något hemskt i intouch. Patrick Dempsey, Dr. McDreamy, ska sluta i Greys Anatomy. Säsong 8 blir hans sista!!! buhu..

Nu ska jag softa med en film och ladda inför en fullspäckad vecka!! Puss och kram (:
(brunast om bröstet, magen och armarna. jag är faktiskt brun överallt, båda sidor)


Kommentarer
Postat av: emelie

S V A R T S J U K jag kommer inte bli så brun på typ tre somrar sammanlagt i sverige och du har blivit det på en månad i ditt nya hem :(

2011-06-13 @ 15:59:25
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: JP

om jag ska vara helt ärlig så har jag blivit det på bara tre dagar... O.o

det bästa är att det kommer hålla hela året med!!! :D

2011-06-14 @ 05:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback