vi bönor passar i allt!

Skänker ett inlägg till min vapendragare, Jossan (:
Vi blondin bönor har tillsammans tagit oss an världen, och idag hände något frukatsvärt men den starkaste bönan! Hennes ljuva sommar blonda slingor förvandlades till en grå-grön färg, och hela hennes värld gick under :( Bruttan funderar nu på att gå över till den andra sidan, och bli brun igen!

Min böna, skulle passa i vilken färg som helst, promise! Men i det blonda, stack hon ut lite extra. Hon funkar, precis som jag, i brunt hår också. Mystisk, exotisk och snäppet farligare kanske ;)

Jag brukar oftast säga, blond på våren och sommaren - brun på hösten och vintern. Det är snart 1 år sen jag färgade min supermörka hår till blont. Och jag älskar det! Men även jag börjar sakna det mörka håret som är fullt av hemligheter (asså, jag har inte mycket för mig här borta denna veckan, därför börjar jag bli lite koko)

även om jag HATAR första bilden, gissar på att jossan med gör det,


men vi passar i allt, gissar på att vi skulle vara superheta i blått hår med!

Så bönan, även om du är rödaste rödast i håret är du ändå awesome och riktigt het! Jag skulle faktiskt bara bli arg på dig....om du klipper av ditt hår! (vilket inte kommer hända, glöm inte vårat vad) But anyway, visst blir man lite sugen på att gå tillbaka till den mörka sidan. Någon dag, känner det på mig, kommer jag göra det. Men inte så länge jag är i USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback