20 års helgen

Vilken helg det har varit!!

Blev ju "kidnappad" i lördags av hela min tjocka släkt. Både mamma och pappas sida. Efter att ha blivit lurad hela morgonen av mamma och pappa så blev dagen riktigt bra till slut.

Dom hade hyrt hanaslövs lokalen och pulka backen. Så när jag åker ut med Hampus, Gisela, Kim och Elsa så är verkligen alla där. Hade förväntat mig några, men absolut inte alla.

Vi åkte pulka och drack öl. Jag fick åka snöskoter vilket var jävligt kul ;) på kvällen så åt vi mat, dansade till Mora träsk med alla barn och min kusin Andy spelade ett spratt med mig. Hela dagen blev lyckad.

Så i 20 års pressent har jag fått allt jag önskat mig. En ny kamre, nagelförläning och pengar, massvis med pengar. Och det bästa av allt, DOLLAR! Jag slipper då växla mina egna pengar som jag sparat ihop. Och efter att ha funderat lite vad jag ska göra med dessa tusenlappar, så bestämmde jag mig för att åka in till stan imorgon :D

Nu ska alla bilder laddas upp på facebook, sen ska jag vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback