all these problems

Hej alla :)

Tyvärr blev det inget bloggande igår, inte för att jag direkt hade tänkt blogga varje dag men igår var jag aldrig hemma. Umgicks med Jossan och Matilda hela dagen. Vi var i Moheda och Matilda slingade mitt hår, så nu är jag lite blondare. På kvällen kollade jag på film med Fidde och Stabel, helt okej söndag!

Idag så kommer Frida hem till mig och myser och så ska jag åka ner till ATC och få massage. Fick ett pressentkort av mamma i julklapp. Tyckte det var dags att utnyttja det :)

Asså, mitt hotmail konto har typ hackats av någon idiot. För jag skickar tydligen ut jävligt mycket spam mail. Tog hand om problemet efter att kontot spärrats, men jag själv fortsätter att få spam mail av alla andra. Är trött på skiten. Min mobil vibrerar ju hela tiden av alla 100 mail som kommer varje dag. Så nu har jag äntligen bytt hotmail konto. Så måste dela ut den nya mailen till alla sidor och till familjen i USA samt STS. Kul förmiddag ;)

Just det, jag och Jossan gick ju ut i lördags. Det var faktiskt kul, det uppkom väl några arga stunder men sånt händer väl fan varje utgång jag har! Men jag hade en bra kväll med min böna :) kommer verkligen sakna henne när jag åker. Ser fram emot den 21 mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback