auf wiedersehen

Hej kära vänner :)

idag är det ett fantastiskt väder ute, så här tänker jag då definitivt INTE sitta. Ska alldeles strax ta bussen in till stan, hämta mammas bil, plocka upp Jossan sen åka och jobba stängning, ska ju bli jätte kul..

Imorgon bitti ska jag och mamma ta tåget upp till Stockholm. För på torsdag morgon så har jag en intervju på den amerikanska ambassaden. Dom ska ställa frågor om min resa till USA, sen så skickar dom mitt visum på posten. Så jag och mamma åker redan imorgon så blir det en full dag av shopping, vilket jag verkligen ser fram emot.

Så vi hörs på torsdag kväll så får jag berätta hur det gick :) ha det så bra här hemma.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback