bästis middag

Hej kära vänner :)

Detta har varit en riktig mys fredag. Har jobbat på förmiddagen och det var riktigt segt. Nu är jag iallafall ledig fram till tisdag.

Ikväll bjöd Marija mig på middag för att jag har fyllt år. Planen var att dricka vin med sen hälla i oss några drinkar på lagerlunden, men så "hårt" som vi jobbar så blev det bilen till akropolis och cola till maten ;)

Nu ligger jag hemma och kollar på Vampire Diaries. Äntligen en ny serie att följa. Fick första säsongen av Gisela eftersom jag passat Elsa en del, stort tack för det! Lite tom & jerry kex med och sjuka sms konversationer så är detta en riktig mys fredag. Det värsta är att det snöar ute ;o

Nu ska jag mysa vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback