clean up my mess

hej käraste :)

Idag är en riktig "deg" dag. Har precis kollat på det senaste avsnittet av Greys Anatomy, som kom inatt. Samtidigt så håller jag på att tvätta mina lakan. Vilket då innebär att jag måste bädda rent!

Ska också ta flera varv med damsugaren på mitt rum och DAMMA! Rensa i garderoben och vika ihop alla mina kläder. Det är få antal gånger som jag erkänner att  jag har för mycket kläder...

Ikväll ska jag bara vara hemma. Pappa ska grilla åt mig och efter det slänger jag mig i sängen med en bra film. Ska upp tidigt imorgon och köra till Kalmar med Haben och kanske Loppan. Vi ska ta oss en shopping tur :) så ikväll ska det brännas en ny awesome roadtrip skiva!

Har också klickat hem lite nya smycken från stylebytyra och Items by Johanna :)

Nu måste jag börja städa :(
Katy Perrys nya låt E.T rullar på i spotify samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback