designing good life

Vilket jävla piss väder det har varit idag :o jag som var säker på att det skulle bli strålande solsken idag, men tyvärr så blev det ju inte så.

Tog iaf bussen in till stan idag. Käkade frukost hos min syster lisa och efter det tog vi en promenad på stan med erika :) hittade inget och hade inga kassar med mig hem, imponerande!

Följde med pappa upp till hans kontor för att skriva ut lite mer usa papper. Fick med mig en ny locktång hem som OBH snart ska lansera. Så jag testade den och blev inte så värst imponerad. Har en favorit och den går jag ingenstans utan. Tack vare den så blir mitt hår alltid lika awesome ;) den funkar bäst på personer med långt hår och heter OBH nordica Björn Axén curler 25mm, en riktig tjockis! Den ska definitivt med till usa, tillsammans med min underbara plattång och älskade hårfön :P

Så här blev lockarna med den nya locktången :) den är cone-formad med, lite ballt.



Nu ska jag börja fixa med en pressent som en viss goding ska få innan jag åker :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback