En känsla

Dag 14 – Någonting jag saknar väldigt mycket

Har funderat länge på vad jag ska skriva här och till slut kommit på, att jag har allt jag önskar mig. Underbara vänner, en härlig familj och ett hälsosamt liv. Ibland kanske även jag kan känna att det finns något som fattas, men det är bara vissa stunder. Men sen kom jag på det, det finns en sak som jag saknar som jag hade förr.

Det är ingen person, det är inget föremål utan mer en känsla eller kanske en livsstil. Känslan av att ha någon som alltid finns där. Jag vet inte hur jag ska förklara men antar att ni förstår. Jag hade det förra året, och det var underbart. Ibland saknar jag den tiden, och önskar att jag fick ha det så igen.

MEN jag är lycklig och jag mår bra! :')

Kommentarer
Postat av: Maxgunhild

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-05-15 @ 12:42:03
URL: http://maxgunhild.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback