Hallåååå

Okeeej, tänkte börja med att skriva förlåt för att jag inte ha bloggat på flera dagar. Men varför det, pallar jag inte så PALLAR JAG INTE!

Har haft stängningshelg hela helgen och inte haft tid att sitta här. det var t.om. sista jobbpassen tillsammans med Frida :( vi har jobbat ihop i tre år. Hon var min arbetsledare och är en av mina bästa vänner, och nu har hon slutat sorligt. Men henne träffar vi i helgen igen :)

Och igår efter jobbet så åkte jag på tatuerings-roadtrip med bönan och hennes syster matilda. Jossan har sagt att hon vill ge mig en tatuering innan jag åker, så igår fick jag den! Tatuerade in en text på underarmen som jag själv skrivit, med ett twilight typsnitt, gjord för Jossan. Bara för det så gjorde hon samma text, fast större och på revbenen :) så nu är vi bönor resten av livet!

texten står på franska, och det betyder "sann vänskap är evig, och vår vänskap är störst" :)

Och det där med att berätta om amerikanska ambassaden..gör jag en annan dag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback