happy b-day

Idag var det absolut ingen vanligt dag, det var faktiskt min födelsedag.

20 år har jag lyckats bli nu. Det är helt fantastiskt!
Spanderade födelsedagen med att jobba. Flickorna var såå söta idag och det var en rolig dag. Självklart blev det ett obligatoriskt besök på systemet med!

Har käkat en god middag hemma med mamma pappa och min underbara ellenor :) hon och jag avslutade kvällen med en massa vin och Jackass 3D :) Jag fick min efterlängade kamera av min familj med. Så äntligen kan det bli mer bilder i bloggen :D

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Letters to Juliet :) får väl gråta en skvätt innan det är dags för att sova.

tack till er alla som har ringt, skrivit sms och alla tusen inlägg på facebook, ni är fantastiska!

Puss från en glad tjej :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback