last woork out

cha cha bloggen ;) (den där meningen fastar i skallen)

måste börja med att säga att vädret idag har varit helt fantastiskt :) tog min jeans jacka på mig idag, en underbar känsla. Även om jag har jobbat hela dagen och inte fått vara ute i solen så gjorde vädret allt ändå :P

Efter jobbet åkte jag till ATC och körde ett spinning pass. Tyckte det var dags att dra ner en sista gång. Så idag satte jag mina fötter där inne för sista gången på lääänge. Tränings kontraktet går ut nästa vecka, yeah!

Nu har jag tittat på gårdagens BB avsnitt. Ska chilla lite nu sen se dagens avsnitt och sen sova som aldrig förr! Jobbar imorgon med, men slutar redan vid 14, så hoppas på bra väder imorgon med. Måste dock städa :(

bye friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback