no life chicks

Hej alla :)
tänkte berätta lite om gårdagen.

Körde till Kalmar med Haben och Frida vid elva för att testa på shoppingen. Den sög! Fick med mig ett par nya jeans och ett par leggings och en kasse alkohol. Vi var där i 1,5 sen körde vi hem. Men resan den var rolig och vi dunkade musik som fan ;)

På kvällen förfestade vi hos Frida. Jossan och Issa var också med :) vi tänkte inta Grace 25, vi var lite trötta på oleo och ville prova något nytt. As taggade var vi! Väl framme i kön vid elva så spårade det redan ut. Brudrar som skriker och tar fjortis bilder och pussas och håller på. Vi stod verkligen och stirrade på dom. Inne på grace var dom fan värre. Jossan kom på det att alla brudar på garce25 letar desperat efter sin drömprins men lyckas nog inte. Dom knuffas och dom sliter i håret och så har dom feta väskor på sig som dom är i vägen med!

Vi konstaterade att detta sög och gick hem vid halv ett. Fuck that utgång asså, den var hemsk! Nu är det jävlar bevisat att tjejer som är 25+ är så mycket värre än våra kära 93or, akward!!

Idag blev det bakis mat på jobbet, nuggets som vanligt. Jag körde hem och tog mig en fet powernap och vaknade för en timma sen. Så  nu ska jag käka lite sen kolla på alla mina miljoner filmer.

Längtar till usa så ni anar inte. Utelivet i Växjö kan fan ta sig någonstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback