shopping á la stockholm

Hej kära vänner, äntligen är JP hemma ;)

Kom nyss hem till Alvesta. Måste ju säga att jag gillade att det var vinter à la russia här :o det var ju för fanken vår när jag åkte? Mina vita converse var dyngsura!

Tänte berätta om dagarna i huvudstaden.
Bestod mest av shopping. Jag ser alltid fram emot att gå in på Zara, topshop och weekday. Men denna gången hittade jag ingenting! Zara var för mycket "buisness" topshops finaste plagg var för dyra och weekday hade inget som föll för min smak. Men, jag tycker det ändå är roligare att shoppa mycket på lågpris butikerna än att köpa enstaka plagg av dyra märken. Så all min shopping kom från h&m och gina :) MEN, huvudstaden har mer att erbjuda än lilla Växjö.

Jag fick med mig hem! Sprillans nya jeans (äntligen nya smala jeans) en grå collage tröja, randig tröja med djup rygg, hallonrosa t-shirt, svart oversize linne, svart spetsbody och två nya böcker var av en är på engelska.

Fick också ett halsband av min mami. En skydsängel. Det ska med till USA och på så sätt så är mamma med mig varje dag :') det blev självklart en massa god mat och vin dessa dagar med!

Nu ska jag titta på Vampire Diaries sen sova.
Skriver imorgon hur det gick på ambassaden, det var läskigt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback