Sjuk, igen?

Stängningen igår fick mig verkligen på bättre humör, mina vänner är otroligt bra!

Har stängning ikväll med, denna gången med Jonas istället för Loppan i Fridas skift. Ska bli sjuukt spännande och se om han är lämpad till att bli en bra powerpuffpingla ;)

Just nu sitter jag nere i soffan och käkar kringlor. Kollar på Oprah också, vilket jag inte riktigt förstår varför. Det tråkiga är att jag håller på att bli sjuk igen. Han svin ont i halsen, snoret bara rinner och jag hostar som en gammal tant :( Jag fyller ju för tusan 20 på torsdag, 2 dagar kvar!!! Jag har inte tid att bli sjuk...

Ser fram emot morgondagen med då jag och brudarna planerar något spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback