this is to hard

Jag känner att jag är i en fas i livet där allt känns så sorgligt och deprimerande. Jag tror det kan bero på att jag ska släppa allt och byta ut mitt liv. För när jag tänker efter så är det ju exakt det jag ska göra!

Igår insåg jag att jag bara har 6 helger kvar i Sverige, och alla är inplanerade. Jag har inte en ända ledig helg kvar nu! Så sjukt irriterande och så jävla jobbigt. Börjar undra nu om jag verkligen kommer klara av detta..

Lunchade med Jave efter jobbet idag uppe på grand samarkand. Där mötte vi toffelmarija och hennes pojkvän från norrköping. Svängde in på h&m med och inhandlade en kjol och ett leopardlinne, rawr!

Imorgon ska jag äntligen få träffa min älskade syster. Vi ska ta en sväng på stan och träffa Erika :) hoppas på fint väder! Nu ska jag käka hemmagjord pizza med mami, sen fortsätta ligga i en fosterställning i min säng.

Deprimerande sa jag att det var va?

Kommentarer
Postat av: mamma

Så klart du klarar av det!! Tänk på oss som går hemma o travar på i samma lunk. Tror du vi har ändrat oss när du kommer hem? Sprudlande glad o såååå erfaren av ditt år i USA

2011-03-28 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback