Converse all star

Hej goa vänner! :)

Självklart gjorde jag som jag sa igår, åkte in till stan idag och gjorde av med alla mina sparade pengar. Men ack vad jag förtjänar det. Så nu har jag inhandlat en ny vårjacka. En as läcker skinjacka från Olssons, samma som min läckra syster. Och ÄNTLIGEN nya converse :) vita fick det bli denna gången.

Ikväll har jag varit ute i Moheda hos min "lillasyster" Amanda :) Henne har jag känt väldigt länge, men vi började faktiskt umgås i höstas. Hon är en underbar liten filur. Anyway, vi har inte sätts på ett tag så idag var vi ju tvungna att skvallra ikapp. OCH JÄVLA vad saker jag fick veta, fy i helvete.

Jag liksom hänger inte med längre, vad sjutton kan man utsätta sig själv för?

Imorgon är jag ledig, och har ingen aning om vad jag ska göra.
Kanske sola igen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback