2 more days

Hade en KANON dag igår :)

Fick säga hejdå till storebror. Umgicks lite mer med syster, vilket verkligen behövs. Elsa kom hit och vi busade en sväng. Åkte med grabbarna in till stan och förfestade hemma hos Martin och Lisa med alla mina underbara vänner. Vi avslutade med utgång på Loft. Och JÄVLAR vilket utgång det blev!

Jag hade super kul :) tack till alla som jag träffade och som sa hejdå, och hade kramkalas

Idag har jag varit hemma med familjen. Tobias och Martin har också varit här och lekt med Elsa. Dom har åkt nu så vi ska alldeles strax äta min favorit mat, pappas revben!

Ska åka och hämta Tobias på fest inatt. Så vi får se vad jag gör innan dess...

Nu ska jag slå ihop min resväska och väga den. Är faktiskt lite nervös att den ska väga för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback