4 dagar kvar

Hejhopp!

Igår spenderade jag dagen med Lisa. Förlängde naglarna och fixade klart med allt som ska med till USA på måndag. Så nu är allt färdigt tror jag :) På kvällen gick jag på fotboll med Matilda. Pojkarna i Moheda har startat ett korpen lag och hade premiär igår. Vinst blev det också, riktigt duktiga var dom! Avslutade kvällen med att kolla på United och hockey hemma hos Linus med Johan och Tobias :)

Idag ska jag tvätta och fortsätta packa. Måste ner till pappas kontor med och skriva ut alla papper, och det är en hel del. Hoppas också att jag får mina två paket idag som jag väntar på!! I eftermidag eller ikväll ska jag också träffa David och säga hejdå till honom, vilket jag tror kommer bli lite ledsamt :(

Nähe, nu måste jag nog allt sätta fart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback