Best family ever

Hej allihopa :)

Nu är jag äntligen framme i staden där min familj bor. 30 minuter från San Francisco.
Det är en underbar stad, en underbar familj och ett underbart hus! Jag hade inte kunnat önska för något bättre :') tror faktiskt att jag är i himlen haha.

Har precis följt barnen till skolan med Emma, som också är au pair. Ska ju då byta av henne nästa vecka :) Nu ska jag packa upp och hänga in alla kläder i garderoben. Skypa med Jossan och sen ta en dusch.

Ska prata med min värdmamma med om att lägga ut bilder på barnen och huset. Så fort jag fått klar tecken så kommer det kanske upp några bilder ;)

haha, så här såg min nagel ut efter flygningen till USA från Tyskland. Jag var lite nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback