Driving day

Nämen hej mina kära vänner (jag har inte glömt er) ;)

Igår hade jag en toppen dag. Dagen flöt på som bara den och ungarna var riktigt mysiga :) Jag fick också köra bil för första gången! Emma körde ju förra veckan, så nu var det min tur. Det gick förvånadsvärt bra. Jag är ju faktiskt riktigt bra på att köra bil, men här i USA är det en helt annan grej! Reglerna är riktigt konstiga.

På kvällen så hade vi en avskeds middag för Emma på en italiensk restaurang och efter det körde vi till Starbucks där tjejligan satt och tjattrade. Vi pratade en hel del om sommar resor!

Ska strax åka iväg och fixa mitt social security number (mitt ID-nummer som visar att jag får bo här, typ) Efter det ska jag träffa min värdmammas farbror som är körlärare. Han ska ta med mig på samma tur som när jag har uppkörning.

Livet här är just nu, toppen :)) Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt att höra att allt är bra igen. :) Blev lite "orolig" när du skrev häromdagen att du längtade hem igen och det där. (Fast det klart, jag vill ju ha hem dig. ;)) Men hoppas att det fortsätter vara bra där borta! :) Tänker på dig gumman. <3

2011-05-24 @ 18:48:16
Postat av: JP

Ja det krånglade till sig lite här men det håller på att ordna upp sig igen. Vill inte prata så mycket om det! Men allt är bra nu :)



And you know that I fucking love you, right?? <3

2011-05-25 @ 04:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback