Finally friday

Godmorgon, Godmiddag, Godkväll :)

Här sitter jag och nyss käkat frukost. Antar att ni där hemma nyss hällt upp en glas vin, öppnat en öl eller förberedder er för kvällen partyn? Jag måste nog erkänna, jag är lite avudsjuk!!!!

Äntligen är det fredag iaf. Har en massa skoj som ska ske denna helgen. Ikväll efter jobbet blir det bio med matilda och hennes gäng :) Hangover2, finally! Imorgon ska vi ta en shopping tripp in till San Francisco, som jag har väntat! Och på kvällen bio igen, Pirates. På söndag blir det antingen bränboll med hela svenska gänget, eller roadtrip till six flags.

Hur som helst, så kommer det bli en kanon helg :)

Åh btw. Jag har lyckats krympa mina mjukisbrallor i torktumlaren, så nu är dom för korta!! Jag skänker också mina tankar till världens bästa vän idag, Jossan. Som gör sitt sista pass på donken ikväll :') Önskar jag fick vara där bönan när du stämplar ut inatt! Nu har du din frihet i dina händer <3

Pusshej, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback