God bye sweden..

Nu är det bara 22 timmar kvar tills jag lyfter mot New York.
Jag har lipat som en gris med elsa i famnen och i tobias armar, men det förstås. Kan ana lite hur det kommer bli när Jossan kommer ikväll, en flod av tårar antagligen :P

Ikväll ska jag grilla med mitt underbara gäng här hemma och Jossan sover jämte mig inatt.

Kommer nog inte ha tid att skriva innan jag är framme, vilket är imorgon på natten. För mig blir det kväll i USA. Jag är super laddad och så exalterad :D och jag har längtat efter denna dagen!!!

Alla nära och kära, stora och små. Ha det super i Sverige, vi ses om ett år. Och då lovar jag er att allt kommer atta vara förändrat, för min del..

Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback