Ikea

Hej :)

Idag har jag spenderat min lilla tid med mamma. Först var vi inne en runda i stan och mamma köpte en ny bil. Tyvärr så kommer den efter jag har åkt, men jag får iallafall ta en sista tur med vår kära Bettan i veckan. Har redan döpt den nya bilen till Bettan2.

Vi tog en tur till ikea efter bilköpet. Köpte presenter åt Elsa och Jossan, visar dom efter de har delats ut! Det blev ingenting till mig själv, det finns ju ingen anledning till det liksom :P

Nu har jag börjat packa med, eller, jag har lagt fram nästan allt som ska med. Endel ska tvättas på torsdag och endel saker är inte färdig köpta. Väntar på två bikinis som ska dyka ner i lådan vilken dag som.

Jossan kommer hit ikväll med, ska bli skönt att få vara med henne :)

Så här ser det ut än så länge med packningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback