Jumping the broom

Hey people!

Livet glider väl på här kan man väl säga. Idag är andra dagen i Cali :)

Igår följde jag och Emma kidsen till skolan. Efter det fick jag lite egen tid, så jag packade upp skypade med några och tog mig en välfrörtjänad dusch! Sen gick vi till skolan och hämtade lilleman. Det var tydligen en möhippa för hans ena lärare. Så jag, Emma och en annan au pair som med heter Emma kollade efter alla barnen i hans klass när dom kollade på film :) han fick leka lite med dom andra grabbarna medans vi väntade på att tjejen skulle sluta vid tre :)

Vi drog och köpte glass på U-topit som jag tycker borde finnas i Sverige!!! Vi åkte hem, busade lite, och åt middag :) på kvällen gick jag på bio med en massa tjejer här i området, Jumping the broom :)

Idag tog jag en lång sovmorgon, sov till elva. Ska äta frukost nu med Emma sen ska hon in till stan. Barnen kommer hem om en timma med tess, deras nanny. Så henne ska jag umgås med hela dagen tills ikväll, få se vad som händer då :)

So far, so good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback