Shopaholic

Åkte en snabbis till H&M med Emma idag då ju. Behövde bla. en mjukis dress, några baslinnen och tröjor. Kände mig som hemma när jag gick in i denna super affär. Hittade en j***a massa!

Fick med mig hem, en svart mjukisdress, 3 linnen (svart, vitt, gult) gul byxdress, pilotbrillor, armband, hårband och diadem. Kan ju enkelt förklara mig att jag behövde allt det här. Och jag är ärlig när jag säger att jag la ifrån mig en hel del som jag inte behövde (va stolt mamma)!

Summan hamnade dock på 108 dollar + 10 dollar i skatt. Dude?! Så kan väl enkelt erkänna att H&M här borta är fan lika "dyrt" som det är hemma. Men jag är ju inte helt pank än så det gör inget. Får ju lön på fredag med :) och på lördag ska vi ta en shopping tur inne i San Francisco!!!

Nu ska jag ut och umgås lite med flickorna här :) blir väl ett stopp på en bar eller liknande!

Ha en trevlig morgon/dag alla där hemma :) jag kommer sova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback