Shopping day

Godkväll och godmorgon käraste!
Det har varit en superduper bra helg för min del :)

Igår blev det bio med Matilda G&S och Camilla :) Vi kollade på hangover part 2. Jag skrattade så tårarna började rinna och magen gjorde ont! Riktitgt bra film! Gillar dock ettan bättre men så brukar det ju vara.

Idag har jag skypat med mamma,pappa,mormor och lisa :) efter det åkte jag in till stan med min värdmamma, stora tjejen, hennes kompis och min underbaraste Matilda :) vi shoppade loss. Veckans lön som jag fick igår är redan slut! Åh San Francisco, jag älskar det! Avslutade kvällen med ytterligare en bio. Denna gången fick det bli den nya Pirates filmen i 3D. Helt okej, rolig var den. Men lite tråkig story.

Nu ska jag ladda upp alla miljoner bilder. Visa er vad jag köpt idag och ladda upp två filmer som jag lyckades få ihop under vår resa över Golden Gate bridge. You better see it ;)

Puss&Kram och godnatt för min del <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback