Shut up and drive

Under övningskörningen idag då kände jag mig som 17 år igen, ute och kör med körskoleläraren! Fy fan vad reglerna i USA både suger och är helt störda!! Jag fattar ju ändå och kan köra här nu, inbiten körexpert! Tur man haft körkort ett tag ;)

* Du får svänga höger mot rött!!!!
* Du måste köra i cykelbanan för att svänga höger vid en korsning
* Motorvägarna består av 5 filer...
* Du kan få böter för att inte blinka när du byter fil
* Dom har stopp skyltar överallt, och knappt någon väjningsplikt

Och en andra massa jävliga lustiga regler...
Men efter att läst hela teoriboken och kört i 2 dagar nu så har jag nog fått kläm på det! Ikväll har även jag och min värdmamma lagt in alla "viktiga" destinationer i bilens GPS. Allt från supermarkets, Office, Shopping mall, Stinson Beach och vetrinär! Jag tror jag kommer klara mig nu ;)

Just shut up and drive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback