Summer in cali

Hej :)

Idag hade jag en ledig dag! Den har jag tagit väl hand om.

Sov ut till klockan tio. Åt en stadig frukost och satt lite vid datorn :) Slängde på mig bikini och gick ut till poolen. Låg och solade i 2 timmar, super svettigt. Tyvärr var poolen alldeles för kall att hoppa i. Jag körde skvätta-vatten-på-kroppen taktiken istället, funkade skit bra!

Så nu är jag lite brunare på mage och ben :) Slängde mig i hammocken och läste lite. Och nu sitter jag vid datorn igen. Har skypat med Jossan och Mamma :) och pratat lite med David på facebook.

Det är inte så himla jobbigt att vara så långt hemifrån. Jag pratar med alla där hemma varje dag på ett och annat sätt. Skype och facebook är awesome!

Nu ska jag klura ut vad jag ska göra resten av em. Funderar på att gå ut en runda igen :) Pusshej!



ursäkta min tumme som är ivägen O.o

Kommentarer
Postat av: emelie

jahaja här trodde vi att du skulle jobba som barnflicka, inte lyxhustru ;)

2011-05-19 @ 23:20:44
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja men serru idag var jag ju ledig, det är det fina med att bo i california ;)

2011-05-20 @ 06:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback