The sun is up

Hola amigos!

Det blev en riktig mystisdag igår. Efter att vi hämtat kidsen på skolan så hade tjejen en Playdate. Så vi spelade Kinect och käkade popcorn med lilleman :) Jag blir tusan bara bättre och bättre!!

På kvällen drog jag till Starbucks med Emma, Sofia, Josefin och Ida. Vi spelade plumb och tjattrade en massa! Sjukt goa tjejer måste jag säga :) gött att ha dom här över sommaren. Blir nog en hel del partaj ;)

Har fått lite önskemål om mer bilder här i bloggen på hur det ser ut i Cali. Denna veckan har det bara regnat, alltså inga bilder. Men ska försöka ta lite mer i helgen så får vi hoppas att det blir bra :)

Ska strax käka frukost. Emma är ute och springer en runda, så jag tog hand om tvätten idag. Vi får se lite vad vi gör nu på förmiddagen innan lilleman slutar. Det är hyfsat fint väder idag, solen skiner. Så vi får väl passa på att utnyttja det!

Nähe, vi hörs väl senare under dagen (blir ju då natten för er) haha :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback