this is wrong

Hejhej!

Att träffa David igår blev inte riktig som jag hade tänkt mig. Jag hade velat säga så mycket som inte blev sagt och jag hade velat umgås med han i mer än 45 minuter! Men jag som tror på ödet, det kanske var meningen att det skulle bli så här. Jag åkte hem till Tobias och kollade på number four istället, vilket också var en besvikelse.

Kom nyss hem och ska äta frukost. Ska också bara byta kläder och fixa till mig för att ta bussen in till stan och luncha med storebror. Ska med svänga in till Lisa och titta till henne :)

Ikväll blir det fest och utgång med mina fantastiska vänner!

åh just det, min bikini och mitt körkort kom hem till mig igår. Nu är allt klart inför USA!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback