Tivoli

Hej allihopa!
Hur lever livet där hemma, lika mycket drama och problem? ;)

Igår spenderade jag typ hela dagen med kidsen och Tess, och det var super kul. Tess är en awesome person i 25 års åldern. Super rolig och super snäll, perfekt kompis att ha i sommar ;)

Vi gick på tivoli och käkade pizza med barnen och deras vänner :) På kvällen spelade vi kinect, jag var faktiskt duktig vilket jag inte trodde haha.

Sitter och skypar med Lisa, inte alls ovanligt, vi gör det varje dag nu haha. Har käkat frukost med barnen med, våfflor och sirap typiskt USA! Ska ta en sväng med hundarna om en stund och fixa lunch. Sen åker jag nog en runda med familjen, vet inte vad vi skulle hitta på :)

Annars, allt toppen! Är dock lite sur eller ganska mycket sur över en sak som inträffat innan jag åkte och som slagit ut liiite mer medans jag varit här. Vi kan väl säga att jag HATAR folk som ljuger för mig..

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback