update

Har spenderat hela kvällen med kidsen, vilket verkligen behövdes! Nu står vi varandra lite närmre :)

Dom fick sina presenter idag. Lillkillen blev så glad över sitt lego att han hoppade upp och ner :') jag och storatjejen lekte med hennes pyssellåda som hon fick, vi typ pajade alla lådor och hade lim överallt så hon kunde inte sluta skratta.

Efter det var det dags för barnen att bada och så fick jag blåsa igenom tjejens super fina lockar :) vi fixade hennes läxa med innan hon gick och la sig.

Jag har krabbat med bloggen i typ 1 timma nu. Men nu ser den faktiskt bra ut :) får väl de hur länge jag har det så här! Ska hoppa in i duschen nu sen kolla på en film. Måste med sova strax, börjar jobba sju imorgon.

Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback