Valborg

Hej käraste vänner :)

Jag har haft en riktig kanon helg. Orkar inte berätta så myckey, ska alldeles strax sova.

I fredags åkte jag ju ner till mina kusiner. Åt middag hos mormor, gick på fotboll, drack en massa groggar och tog en cykel runda mitt i natten med kusin marcus :)

Igår hade jag avskedsfest här hemma med mina favoriter. Mina allra bästa vänner och min favorit trio, Johan, Linus och Tobias :) vi hade jätte trevligt och det kunde inte ha blivit bättre! Tyvärr slutade kvällen illa. Påväg in genom dörrarna till oleo kom jossan på att hon glömt sitt leg, så vi åkte hem till henne istället.

Idag har jag spenderat lite tid med pojkarna och nu ikväll har jag haft tjejmys med Matilda i moheda :) hon har också färgat mitt hår ljusare och klippt mig. Så nu är jag nästan superblond, skit snyggt ;)

Imorgon ska jag fixa och dona med en massa skit. Ska se om jag hinner sola med och troligtvis träffa Sandra :) Jag ska också börja packa lite smått för imorgon är det bara 1 vecka kvar..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback