black friday


OMG, jag har varit med om den galnaste dagen någonsin..

Klockan 5.50 kom G in i mitt rum "Johanna get up, we got to go!!" Klockan 6.05 var vi och värdmamma ute ur huset. And holy shit we did some major shopping. Ställerna vi besökte var:

Bed bath and beyond
Target
Marshall's
Sephora
Old navy
DSW
Macy's
North face
GAP
Nordstroms
Banana republic
Staples


Och ni kommer aldrig tro mig. Vi var hemma vid fyra! Alla tre helt döda och fötterna värkte en jävla massa :p Har packat upp nu och ligger i sängen och tittar på bridesmaids. Ska fan sova tidigt.

 

Så vad fick jag med mig hem?
Nytt smink från maybelline, ny pyjamas, vantar och mössa, polkagrisar, bruna stövlar and finally en svart kashmir tröja som jag länge längtat efter!!! :)

Med det sagt, GODNATT ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback