Bye friends


Har haft en ovanlig dag.
Började på gymet med Fia. Cross trainer och 1 timmas bodypump. Vi båda två kände hur otränade vi var och måste fan träna allt från rygg och mage till biceps och triceps :P Kände av min smärta i ryggen med som jag hade hösten 2009 när jag började på ATC. Så måste träna upp den igen!

Har inte haft några barn alls idag då dom båda två har playdates. Så därför har jag agerat lite assistent åt min värdmamma som är begraven i jobb. Har flängt fram och tillbaka i bilen för att köpa grejer åt henne, lämna tillbaka grejer. Nu sitter jag i min säng och klistrar på frimärken kurvert som ska skickas som julkort ;) Kollar på mysteriet på greveholm samtidigt, härlig julkänsla.

Julen börjar spridas här nu. Fast än det är 12 grader och regn ute. Känns helt stört! Barnen kommer nog hem om några minuter. Hinner spendera en timma med dom innan jag slutar.

Vid sex plockar Fia och Vilde upp mig sen åker vi och hämtar Lina. Helgen spenderar vi ju i Napa. Så vi hörs på söndag igen ;) Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback