cheescake friday


Dagens två största höjdpunkter.

Nummer 1: Jag skaffade gymkort (stort tack till Fia) Så körde crosstrainer som uppvärmning sen mage+ben inne i gymmet. Så jävla stolt över mig själv att jag äntligen tagit tag i det här. Vill bli lika effektiv som jag var våren 2010. det var tider det ;)

Nummer 2: Spenderat fredags kvällen med barnen. Middag på cheescake + bio, Puss in boots 3D. Inte världens super film, men barnen gillade den! Värdmamma har party här hemma för att föräldrar i femteklassen. R slocknade efter jag läst en bok och kliat han på ryggen. G är tveksam till om hon kommer somna, det är ett jävla liv som ekar över hela huset. Hur jag ska kunna sova är en bra fråga?!

Med det sagt, godnatt sverige och usa. I love u <3

Kommentarer
Postat av: Helene

åh, är du på golds? säg hej från mig i så fall ;)

2011-11-06 @ 01:45:37
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej är på 24h i Larkspur :)

2011-11-10 @ 06:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback